Gabinet stomatologiczny cieszący się uznaniem pacjentów to taki, w którym pracuje profesjonalny i empatyczny personel, ale również taki, w którym znajduje się odpowiedniej jakości wyposażenie. Stomatolodzy, prowadzący własną praktykę, muszą nie tylko wyposażyć gabinet w wysokiej jakości sprzęt, ale również zapewnić jego bezawaryjne funkcjonowanie i pełną higienę. Przestoje spowodowane problemami technicznymi wiążą się z komicznością przekładania wizyt, na które pacjenci i tak często długo czekają. Choćby z tego względu warto powierzyć kwestie takie jak serwis czy naprawa sprzętu stomatologicznego profesjonalistom.

Zakup sprzętu stomatologicznego

Decydując się na zakup sprzętu i akcesoriów do gabinetu, warto znaleźć autoryzowanego przedstawiciela wiodących marek, oferujących tego typu urządzenia. Zakup u bezpośredniego przedstawiciela pozwala uzyskać lepszą cenę, a także w pełni profesjonalne doradztwo techniczne już na poziomie inwestycji. Chcąc wybrać na przykład nowoczesny unit stomatologiczny KaVo, warto skorzystać z profesjonalnej obsługi i bogatego asortymentu na stronie https://www.dentalexcellent.pl/.

Personel sprzedawcy pomoże nie tylko wybrać model urządzenia najbardziej odpowiadający indywidualnym potrzebom gabinetu, ale również doradzi wybór materiałów eksploatacyjnych. Profesjonalne doradztwo z zakresie kwestii technicznych oraz planowania inwestycji pozwoli na wybór najkorzystniejszej opcji, zarówno w zakresie świadczenia usług stomatologicznych, jak i korzystnego finansowania.

Profesjonalny serwis sprzętu stomatologicznego

Kupując sprzęt do gabinetu stomatologicznego, należy upewnić się, że sprzedawca świadczy kompleksowe usługi serwisowe w okresie trwania gwarancji oraz pogwarancyjne wsparcie techniczne. W ramach usług serwisowych kupujący powinien uzyskać profesjonalny montaż lub instalację wszelkich zakupionych maszyn i urządzeń oraz coroczne przeglądy techniczne i konserwacyjne sprzętu, przez cały okres trwania gwarancji. Od regularności konserwacji zależy bezawaryjne funkcjonowanie wykorzystywanych w gabinecie urządzeń. Stomatolog jednak nie jest osobą, która powinna zajmować się konserwacją czy naprawami sprzętu we własnym zakresie. Dużo lepszym rozwiązaniem jest oddanie tej kwestii w ręce doświadczonych pracowników serwisowych, sobie pozostawiając leczenie pacjentów.

Naprawy sprzętu stomatologicznego po gwarancji

Wybierając sprzęt, warto upewnić się, że również po wygaśnięciu okresu gwarancyjnego będzie można liczyć na wsparcie techniczne sprzedawcy. Naprawy sprzętu stomatologicznego wykonane w oparciu o oryginalne podzespoły producenta dają gwarancję większej niezawodności działania. Dodatkowym atutem są również szkolenia dla personelu w zakresie obsługi i konserwacji sprzętu, prowadzone przez przedstawicieli sprzedawcy oraz możliwość skorzystania ze zdalnej pomocy technicznej.